Item type |
学術雑誌論文 / Journal Article(1) |
公開日 |
2014-05-19 |
タイトル |
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タイトル |
農産物直売所を中心とした地産地消型農商工連携の形成要因と阻害要因 |
言語 |
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言語 |
jpn |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
農商工連携 |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
直売所 |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
地産地消 |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
collaboration between agriculture, commerce and industry |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
farmers' market |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
local food System |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
journal article |
著者 |
佐藤, 和憲
唐崎, 卓也
中嶋, 晋作
大浦, 裕二
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著者別名 |
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識別子Scheme |
WEKO |
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識別子 |
73279 |
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姓名 |
SATO, Kazunori |
著者別名 |
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識別子Scheme |
WEKO |
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識別子 |
73280 |
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姓名 |
KARASAKI, Takuya |
著者別名 |
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識別子Scheme |
WEKO |
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識別子 |
73281 |
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姓名 |
NAKAJIMA, Shinsaku |
著者別名 |
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識別子Scheme |
WEKO |
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識別子 |
73282 |
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姓名 |
OOURA, Yuji |
著者(機関) |
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値 |
中央農業総合研究センター, 現・岩手大学 |
著者(機関) |
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値 |
農村工学研究所 |
著者(機関) |
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値 |
中央農業総合研究センター, 現・明治大学 |
著者(機関) |
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値 |
中央農業総合研究センター |
登録日 |
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日付 |
2014-05-19 |
書誌情報 |
農業市場研究
巻 21,
号 4,
p. 45-50,
発行日 2013-03-01
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Abstract |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
This paper clarifies the factors for formulating and obstructing the collaboration between regional agriculture, commerce, and industry in the farmers' market. We study the details of two different farmers' market located in Kanto Region. Based on a comparative analysis, we found that there are three factors for formulating the farmers' market characterized by the collaboration between regional agriculture, commerce, and industry. The first factor is the consensus building that comes with the crisis of the regional society and economy between the agricultural cooperative, the association of commerce and industry, and the local government. The second factor is the anticipant activities of the product and channel development for the local foods by small groups. The third factor is the regional organization for the rural development. On the other hand, the lack of the communication between the board and the shipper members and the undemocratic operation in the farmers' market represent an obstacle factor as well. |
出版者 |
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出版者 |
日本農業市場学会 |
その他のタイトル |
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その他のタイトル |
The Factors for Formulating and Obstructing Collaboration between Regional Agriculture, Commerce and Industry in a Farmers Market |
著者版フラグ |
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出版タイプ |
VoR |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |