WEKO3
インデックスリンク
アイテム
Assessing students' higher order thinking using epistemic cognition : A call for better epistemic matching between pedagogic aims and outcomes
https://doi.org/10.15113/00014599
https://doi.org/10.15113/00014599e4d2781f-13fa-45ba-a208-f1b60fab6484
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2018-09-20 | |||||||
| タイトル | ||||||||
| タイトル | Assessing students' higher order thinking using epistemic cognition : A call for better epistemic matching between pedagogic aims and outcomes | |||||||
| 著者 |
SMILEY, Jim
× SMILEY, Jim
|
|||||||
| 著者(機関) | ||||||||
| 値 | 岩手大学人文社会科学部 | |||||||
| 出版者 | ||||||||
| 出版者 | 岩手大学人文社会科学部 | |||||||
| 登録日 | ||||||||
| 日付 | 2018-09-19 | |||||||
| 言語 | ||||||||
| 言語 | eng | |||||||
| 資源タイプ | ||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
| 著者版フラグ | ||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
| ID登録 | ||||||||
| ID登録 | 10.15113/00014599 | |||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||
| NCID | ||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
| 収録物識別子 | AN00000256 | |||||||
| 書誌情報 |
Artes Liberales en : アルテスリベラレス 巻 102, p. 103-119, 発行日 2018-06-28 |
|||||||
| ISSN | ||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
| 収録物識別子 | 03854183 | |||||||